Monday 18 March 2013

متاع جاں ہے تو



راحت دل ،متاع جاں ہے تو 
اے غم دوست جاوداں ہے تو 

آنسوؤں پربھی تیرا سایا ہے 
دھوپ کے سر پہ سائباں ہے تو 

دل تیری دسترس میں کیوں نہ رہے 
اس زمیں پر تو آسماں ہے تو 

شام شہر اداس............... کے والی 
اے میرے مہرباں کہاں ہے تو ؟

سایہ ابر رائیگاں ہوں میں 
موجہ بحر بیکراں ہے تو ..

میں تہی دست و گرد پیراہن 
لعل و الماس کی دکاں ہے تو 

لمحہ بھر مل کے روٹھنے والے 
زندگی بھر کی داستاں ہے تو 

کفر ایماں کے فاصلوں کی قسم 
اے متاع یقیں ،گماں ہے تو 

تیرا اقرار ہے نفی میری 
میرے اثبات کا جہاں ہے تو 

اے میرے لفظ لفظ کا مفہوم 
نطق بے حرف و بے زباں ہے تو 

جو مقدر سنوار........... دیتے ہیں 
ان ستاروں کی کہکشاں ہے تو 

بے نشاں بے نشاں خیام میرے 
کارواں کارواں رواں ہے تو 

اے گریباں نہ ہو سپرد ہوا 
دل کی کشتی کا بادباں ہے تو 

جلتے رہنا چراغ آخر شب 
اپنے محسن کا رازداں ہے تو

No comments:

Post a Comment