Tuesday 29 January 2013


میرے ساحر سے کہہ دینا
 مسافر آج تک چپ ہے
 کہ اُس کے ہاتھ میں تم نے
 جو اپنا ہاتھ رکھا تھا
 وہ اب تک یاد کرتا ہے

 میرے ساحر سے کہہ دینا
 کہ صدیوں کی مسافت نے
 میرے پیروں سے باندھی ہے
 تھکن اب کے برس اتنی۔۔۔
 کہ اپنی ڈوبتی نبضوں سے خائف سا رہتا ہوں۔۔۔
 نہ جانے کب کہاں پہ عمر کی یہ ڈور کٹ جائے۔۔۔
 میں اپنے اور تمہارے بیچ کے ان فاصلوں کو۔۔۔
 چند سانسوں کی کمی سے ہار نہ جاؤں۔۔۔
 بساط جان پر پھیلی دوریوں کے بوجھ کو لے کر۔۔۔
 یوں ہی مرجاؤ۔۔۔

 میرے ساحر سے کہہ دینا ۔۔۔
 کہ اُس کے عشق کے تلسم سے اب تک وہ نہیں نکلے۔۔۔
 کہ جن کو اُس کی آنکھوں نے فقط ایک بار دیکھا تھا۔۔۔
 میرے ساحر سے کہہ دینا ۔۔۔
 کہ سارے شہر کو میرے ۔۔۔
 یوں ہی پتھر نہ رہنے دے۔۔۔
 میرے طلسم کدو میں لوٹ کر آئے۔۔۔
 کہ وہ پتھر ترستے ہیں۔۔۔
 تمہاری چشم کی جنبش انہیں اک بارپھر کردے۔۔۔
 کسی ذی روح کی مانند۔۔۔

 میرے ساحر سے کہہ دینا ۔۔۔
 بچھڑ کر تم جو ملتے تھے۔۔۔
 تو یوں محسوس ہوتا تھا۔۔۔
 کہ جیسے مرگ کے دھندلے کناروں تک پہنچتے ہی۔۔۔
 ادھورا کام کوئی زندگی کو یاد آجائے۔۔۔
 کہو پھر سے چلے آئے۔۔۔
 کہ اُس کے لوٹ آنے سے۔۔۔
 ہماری ڈوبتی نبضوں کو پھر سے سانس آجائے۔۔۔
 اگر صحراسے گزرو تو۔۔۔

 میرے ساحر سے کہہ دینا ۔۔۔
 اگر جنگل سے گزرو تو۔۔۔
 میرے جگنو سے کہہ دینا۔۔۔
 تمہاری بے سبب دوری۔۔۔
 مجھے اکثر رلاتی ہے ۔۔۔
 میری شامیں ادھوری ہیں۔۔۔
 میرا راتیں بھی تیراہیں۔۔۔
 میرے سب طاق خالی ہیں۔۔۔
 میری آنکھیں سوالی ہیں ۔۔۔
 میرے جگنوں سے کہہ دینا۔۔۔
 محبت آج تک چپ ۔۔۔
 کہ اُس کے ہاتھ میں اُس نے۔۔۔
 جو دہکا داغ رکھا تھا۔۔۔
 وہ اب تک بات کرتا ہے ۔۔۔
 میرے جگنوں سے کہہ دینا۔۔۔
 میرے جذبوں نے راہوں میں۔۔۔
 مہارے روک رکھی ہیں۔۔۔
 انہیں ازنِ سفر دے دو۔۔۔
 انہیں دل سے گزرنے دو۔۔۔
 میرے جگنو سے کہہ دینا ۔۔۔
 میری آنکھوں کو کم کہہ دو۔۔۔
 یہ عمروں سے یوں ہی بے جان ہیں۔۔۔
 خوابوں کے مدفن میں ۔۔۔
 انہیں پھر سے جلا دے دو۔۔۔

 میرے ساحر سے کہہ دینا۔۔۔
 غموں نے راگ چھیڑا ہے۔۔۔
 اذیت رقص کرتی ہے ۔۔۔
 میری تنہائیوں کا چرچا۔۔۔
 درونِ ذات پھیلا ہے ۔۔۔
 میرے جگنوں سے کہہ دینا۔۔۔
 فقط اُس کی کمی نے ۔۔۔
 زندگی میں سوگ رکھا ہے۔۔۔
 میرے جگنوں سے کہہ دینا۔۔۔
 کیوں جنگل میں بھٹکتا ہے ۔۔۔
 کیوں خود کو روک رکھا ہے ۔۔۔
 تمہاری بے سبب دوری مجھے اکثر رلاتی ہے ۔۔۔
 اگر جنگل سے گزرو تو۔۔۔
 میرے جگنو سے کہہ دینا۔۔۔
 اگر صحراسے گزرو تو۔۔۔

 میرے ساحر سے کہہ دینا

No comments:

Post a Comment