Monday 21 January 2013


اس نے کہا کتاب ہوں
****************
بڑی ادق زبان میں
ہزاروں لوگ ہیں جنہیں
نصیب ہوں قریب سے
کوئی نظر نہ پڑھ سکی۔
مرے حروف راز کو
کوئی بھی پا سکا نہیں
سخن کے سوز و سا ز کو
جو پڑھ سکے تو پڑھ مجھے
نہاں ہے مجھ میں جو فسوں ۔
میری نگاہ شوق نے
عنوان۔۔۔ ۔۔۔ پایا۔۔۔ ۔۔۔ "زندگی"
پہلا صفحہ۔۔حیرت کدہ
کچھ حرف۔۔۔ تھے
کچھ نقش۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔۔ ۔ تھے
اک جال سا۔۔۔ ۔۔ نقشہ نما
اک "ع" تھی پھر "ش" تھا
کچھ آگ تھی کچھ راکھ تھی
اک دشت تھا اک بحر تھا
صحرا بھی تھا اور پیاس تھی
پھراک خلا۔۔۔ ۔۔ بے انت سا
اک بند گلی۔۔۔ سا۔۔۔ ۔ راستہ
ویرانیاں' تنہائیاں ۔۔۔ ۔ پھر "ق"تھا
پھر سارا منظر راکھ تھا
سب۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔ خاک تھا
میری نظر کے سامنے
اک طور سا روشن ہوا
جب حرف باہم مل گئے
پھر لفظ کا عقدہ کھلا
وہ۔۔۔ ۔۔ "عشق" تھا
پھر اسکے بعد کچھ نہ تھا
ملا سفید ہر صفحہ
کہیں بھی ذکر من نہ تو۔
کہیں پڑاؤ نہ سکوں
فقظ جنوں.... جنوں ..جنوں !!

No comments:

Post a Comment